Kurumsal İletişim Müdürlüğü -

Çalışma Alanları

gelişim üniversitesi
  1.   Kurumsal İletişim Müdürlüğü
  2. İçerik


Çalışma Alanları


İstanbul Gelişim Üniversitesi Kurumsal İletişim Müdürlüğü


“Kurumsal Kimlik” çalışmaları kapsamında; üniversiteyi temsil edecek olan yazılı, basılı ve görsel dokümanların kurallarını belirler.

İGÜ ana sayfada yer alan haberler, duyurular ve sliderları hazırlar.

“Kurumsal Kimlik” çalışmaları doğrultusunda, logo tasarımlarını kurumsal renklere uygun olarak oluşturur.

Sosyal medya iletişim stratejileri oluşturur. Kurumsal sosyal medya hesaplarının yönetimini yapar. Fakülte, bölüm ve birimlerin sosyal medya hesaplarını denetler.

Fakülteler, bölümler ve birimlere ait web sayfalarının panel üzerinden içeriklerini kontrol ederek onay süreçlerini tamamlar.

İGÜ tarafından düzenlenen etkinlik, organizasyon ve eğitimler için dijital ve basılı olmak üzere görsel/yazılı materyaller oluşturur.

Üniversite bünyesinde düzenlenen etkinlik ve organizasyonlara fotoğraf ve video çekimi desteği verir.

Belirlenen stratejiler doğrultusunda, haber yapılmak üzere Kurumsal İletişim Müdürülüğü’ne iletilen akademik ve idari faaliyetler için basın bülteni oluşturur.

Ulusal ve uluslararası öne çıkan gündem olayları ve belirlenen içerikler doğrultusunda yazılı ve görüntülü haber oluşturur. Kamuoyuna en doğru şekilde aktarır.

Haber niteliği taşıyan etkinlik ve organizasyonlar ile ilgili haber çalışmalarını üniversitemizin ana sayfasında paylaşır.

Ana sayfada yer alan haberlerin İngilizce çevirilerini, üniversitenin İngilizce sayfasında yayımlar.