İstanbul Gelişim Üniversitesi Kurumsal İletişim Müdürlüğü
-
Üniversitenin tüm iç ve dış iletişim çalışmalarını yürüterek, reklam tanıtım, pazarlama, sosyal medya iletişim stratejileri oluşturur, medya organlarına yapılmış olan çalışmaları kamuoyuna en doğru en hızlı şekilde aktarır.
-
İstanbul Gelişim Üniversitesi markasının dijital medya ve tüm sosyal ağlardaki faaliyetlerini gerçekleştirir. İletişim planlaması oluşturarak tanıtım ve reklam alanlarında detaylı çalışmalar sunar.
-
İGÜ'nün tanıtımı için kullanılan tüm basılı dokumanlar, iç ve dış paydaşlar tarafından istenen tasarım ve görsel çalışmaları planlayıp gerçekleştirir.
-
Yerel, ulusal ve uluslararası medya organlarına İstanbul Gelişim Üniversitesi ile ilgili bilgi akışını sağlayarak basın çalışmalarını ve medyayla olan ilişkileri yürütür.
-
Kurum içinde ve dışında ortak kurumsal bir dil oluşturmak için faaliyetlerini gerçekleştirir.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Kurumsal İletişim Müdürlüğü; uluslararası bağlantı da küresel rekabet gücüne sahip iş gücü oluşturma ve üniversiteye dayalı medya ilişkileri, araştırma, planlama, pazarlama ve dijital iletişimi yönetmektedir.
Reklam, yayın ve dijital medya gibi platformlar aracılığıyla kitle mesajlarını geliştirir ve dağıtır. Aynı zamanda İstanbul Gelişim Üniversitesi markasını, İstanbul Gelişim Üniversitesi politikalarını ve programlarını kamuoyunu bilinçlendirmek ve güven vermek için yönetir.
Medya yönetimi
Medya, kurumsal iletişim yöneticilerinin en iyi bilinen işlevi olabilir. Medya ilişkileri çalışmaları, haber bültenleri yazmayı, dağıtmayı ve medya sorularına cevap vermeyi içerir. Kurumsal iletişimciler, bir etkinlik için sitenin seçilmesi, etkinlikte gösterilecek pankartlar ve diğer grafiklerin düzenlenmesi, medyaya dağıtılacak bilgi paketlerinin hazırlanması ve yöneticilerin haber konferanslarında konuşmaları için hazırlıkların yapılması dahil olmak üzere tüm haber konferansları planlamasını denetler.
Medya ilişkileri ayrıca, yerel televizyon ve radyo programlarında sözcülerin yer almasını düzenlemeyi de içerir. Kurumsal iletişimciler, medyanın şirket hakkında neler söylediğini görmek ve yanlış bilgileri ele almak için stratejiler geliştirmek için gazeteleri, televizyon haber yayınlarını ve diğer kurumları izler.
Halkla ilişkiler
Müşterilerle ilişkiler kurmak ve gelen sorulara cevap vermek, kurumsal iletişimin halkla ilişkiler fonksiyonu altındadır. Bu alandaki görevler arasında bültenler, broşürler ve halk için tasarlanmış diğer basılı materyaller yer almaktadır.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Kurumsal İletişimciler ayrıca, bir şirketin web sitesini ve sosyal medyadaki varlığını da yönetir; bunlar, müşterilerin ve şirket hakkında sosyal ağ web sitelerinde neler söylediklerini izlemek ve yanlış gönderilere veya bilgi taleplerine cevap vermeyi içerir.